Tandprothetische praktijk Camp & Schelbergen vroeg een frisse en onderscheidende huisstijl. Een uitgelezen kans om eens een keer niet voor een kies te kiezen.
Een nieuw jasje
De vraag was om de bestaande huisstijl te restylen, aangezien hun praktijk werd gerenoveerd en uitgebreid. De oude huisstijl was alweer zo’n 15 jaar oud. Een mooie kans dus.
Na veldonderzoek was de conclusie om een huisstijl te ontwikkelen – die ver van de standaard af staat – blauw met een verwijzing naar een tand of kies.
Uiteindelijk werd een nieuw logo en een moderne huisstijl ontwikkeld. Heel eigen, onderscheidend en tóch vertrouwd.
Opdrachtgever
Camp & Schelbergen
Opdracht
Logo/huisstijl
Credits
Website gemaakt door Eleven Webs, art direction door Studio Naranja. Interieurfotografie: Laura fotostudio

Gereed voor de toekomst
Het pand is compleet gerenoveerd en het dienstenpakket is uitgebreid. Een heel scala aan middelen (van briefpapier tot flyer tot en met ruimtelijk grafisch werk) is ontwikkeld. Wat leverde het op? Frisse kleuren en fotografie, een professionele en toegankelijke uitstraling. Medisch maar niet cliché. Zo klaar voor de directe toekomst.



Gereed voor de toekomst
Het pand is compleet gerenoveerd en het dienstenpakket is uitgebreid. Een heel scala aan middelen (van briefpapier tot flyer tot en met ruimtelijk grafisch werk) is ontwikkeld. Wat leverde het op? Frisse kleuren en fotografie, een professionele en toegankelijke uitstraling. Medisch maar niet cliché. Zo klaar voor de directe toekomst.







